Kilo alamıyorum

  • Merhaba Ayşe hanım. 28 yaşındayım 1.59 boyundayım kilom yıllardır standart 46 kg dan yukarı çıkmıyordu. Bu pandemi döneminde çalışmadığımdan hep evdeydim 1 yılda 39 kilo oldum. Zaten kilo alamıyordum daha çok vermeye ve iştahım kapandı. Çok fazla uykum geliyor hiç enerjim yok fazlasıyla unutkanlaşmaya başladım. İki lokma bişey yesem direk wc ye çıkıyorum. Karnımda bağırsak hareketleri çok oluyor gurulduyor. Etrafımdaki herkes yemem için baskı yapıyor ama inanın yiyebilsem bunu en çok isteyen kişi ben olurum. Ne yapmam gerekir bana bi yol gösterin lütfen şimdiden teşekkürler.

  • Doktor Cevabı: Prof. Dr. Ayşe ÇARLIOĞLU Dahiliye - İç Hastalıkları Merhaba çok geçmiş olsun, onun için kombini değerlendirmek lazım, böbrek üstü bezi ya da hipofiz ile ilgili bir sıkıntı var mı, çölyak otoantikorlarına bakmak gerekir, iyi bir fizik muayene yapmak lazım, endokrine başvurmanız iyi olur, hayırlı günler dilerim. 07.05.2021 15:34 tarihinde cevapladı.

19 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Merhaba Hocam Annemin iki hafta önce yapılan biyopsi sonucunda "tiroid sağ lob da önemi belirsiz atipi" tanısı konuldu ve ameliyat olması gerektiği söylendi. Biyopsi yapılırken nodul 6*4 mm büyüklüğün

Merhaba Tip2 şeker hastalığından ameliyatla kurtulabilir miyiz? Bağırsaklarda yer değiştirme ameliyatı yapılıyormuş böyle bir şey mümkün mü acaba ? Ameliyat içinde yüksek bir maliyet çıkarılıyor başar

Fizyolojik Koitus Egzersiz Laktasyon Gebelik Uyku Stress Patolojik Hipotalamik-hipofizer sap hasarı Granülomalar İnfiltrasyonlar Radyoterapi Rathke kleft kisti Travma (Sap kesisi, suprasellar cerrah