Primolut ve Ella'dan hormon bozukluğu

  • Merhaba hocam. 6 buçuk ay önce bilinçsizce primolut adet geciktirici içtim ve 2 hafta sonra prezervatifin içimde kalması sebebiyle ella içtim. Primolut içtikten sonra bir anda yüzümü sivilce bastı. 6 buçuk ayda azalarak devam etti ancak hala sivilcelerim tek tük çıkıyor. Benim size sorum, Primolut ve Ella'nın hormonlarımı değiştirdikten sonra ne kadar sonra düzelir?

  • Doktor Cevabı: Prof. Dr. Ayşe ÇARLIOĞLU Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Merhaba çok geçmiş olsun. Hormon ilaçların etkileri hormonal dengeyi bozduğu için 6-8 ay sürebiliyor. Çok hormonal dengeyi bozmamak için hormon ilaçları kullanmamak iyi olur, hayırlı günler dilerim. 25.04.2021 15:19 tarihinde cevapladı.

12 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Merhaba Ayşe hanım. 28 yaşındayım 1.59 boyundayım, kilom yıllardır standart 46 kg dan yukarı çıkmıyordu. Bu pandemi döneminde çalışmadığımdan hep evdeydim. 1 yılda 39 kilo oldum. Zaten kilo alamıyordu

Hocam proltn. 50, fsh 8.11, lh 6 küsür çıktı sizce nasıl? İlaç almalıyım değerlerim kötü mü özellikle fsh? Doktor Cevabı: Prof. Dr. Ayşe ÇARLIOĞLU Dahiliye - İç Hastalıkları Merhaba çok geçmiş olsun.

Merhaba, 21 yaşındayım ve yaklaşık 1 yıldır mr çektirmiyorum ama en son 4 mm hipofiz adenomum vardı hormon testlerime baktırıyorum. Ben biraz paranoyak biriyim. Yüzümde büyüme görünce akromegaliden ş