Tiroid Biopsisi

• Merhaba Hocam Annemin iki hafta önce yapılan biyopsi sonucunda "tiroid sağ lob da önemi belirsiz atipi" tanısı konuldu ve ameliyat olması gerektiği söylendi. Biyopsi yapılırken nodul 6*4 mm büyüklüğünde olduğundan örnek alınması zor olmuştu.Bu nedenle sonuç bizim için çok ikna edici olmadı.Ne yapmamızı öneririsiniz. Tekrar biyopsi yapılması için beklememiz gerekir mi sizden randevu alma imkanımız olması halinde biyopsiyi tekrar yaptırabilir miyiz? Yoksa siz de ameliyat safhasına geçmemizi mi önerirsiniz. Vakit ayırıp cevaplayabilirseniz sevinirim

• Doktor Cevabı: Prof. Dr. Ayşe ÇARLIOĞLU Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Merhabalar, öncelikli geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Tek bir nodül ve 6 mm ise 3 ay sonra biyopsiyi tekrarlayalım, gelirseniz inşaallah ben alırım. Allaha emanet olunuz. 14.11.2022 15:41 tarihinde cevapladı.

1.320 görüntüleme

Şeker hastalığından ameliyat ile kurtulabilir miyiz?

Merhaba Tip2 şeker hastalığından ameliyatla kurtulabilir miyiz? Bağırsaklarda yer değiştirme ameliyatı yapılıyormuş böyle bir şey mümkün mü acaba ? Ameliyat içinde yüksek bir maliyet çıkarılıyor başar

Hiperprolaktinemi nedenleri Nelerdir?

Fizyolojik Koitus Egzersiz Laktasyon Gebelik Uyku Stress Patolojik Hipotalamik-hipofizer sap hasarı Granülomalar İnfiltrasyonlar Radyoterapi Rathke kleft kisti Travma (Sap kesisi, suprasellar cerrah

Prolaktin nedir? Vücuttaki Prolaktin miktarı neyi ifade eder?

Prolaktin (PRL), polipeptid yapıda bir hormon olup sentezi ve salınımı hipofizdeki laktotrof hücrelerden gerçekleşir. Hormonun ön hipofizden epizodik salınımı ise hipotalamusdan salgılanan PRL sal

5 Comments

Sayın Hocam Merhabalar, 23 yaşındayım. Rutin kan tetkikleri verdiğimde Serbest T3 4, 31 Serbest T4 1, 39 ve TSH 2, 48. Bu değerler normal mi? Normal değilse nasıl bir yol izlemeyelim. PTH testi vermem gerekiyor mu?

Seda Erkul
May 24, 2023

Merhaba hocam,yattığımda tıkanma hissinden dolayı hastaneye gittim.Ultrason sonucunda vertical zincirde 27x10 mm boyutunda kalın korteksli ekojen hilusu seçilen lenf nodu izlendi dediler.Fiziksel muayenede bir şeye rastlanmadı. Endoskopi çekilmesi gerektiği söylendi,sizce gerekli mi?

Replying to

Önemli olan ultrason görüntüsü enfeksiyonlarda büyüyebilir kendi doktorunuzun karar vermesi uygundur